Wednesday 24 August 2011

Harga Emas Turun Sedikit Akan Tetapi Akan Melonjak Naik Kembali

       


            Harga emas kini terus melonjak naik menepati jangkaan yang mana harga kini telah mencecah USD 1843/oz daripada USD 1750/oz, 2 minggu lepas. Saya YAKIN dan INSYA ALLAH harga emas akan terus melonjak naik setiap tahun walau ada penurunan sedikit.


            Lihat sahaja carta harga emas terkini yang direkodkan oleh www.kitco.com ini. Walaupun pada kadar seharian harga emas dunia ada turun naik... namum ada keseluruhan tetap menaik sepanjang hari......



Warna hijau adalah pergerakan harga emas terkini


            Sebenarnya pergerakan harga emas naik bukan sahaja berlaku hari ini bahkan harga emas terus menaik semenjak dari 10 TAHUN yang lalu. Lihat graf pergerakan harga emas selama 10 tahun yang mana kenaikannya telah mencecah 400 % dalam masa tahun!





            Harga emas semakin pantas naik, lihat sahaja pada bulan JANUARI 2010


HARGA EMAS HANYALAH SEKITAR USD 1200/oz, tapi
HARGA EMAS KINI DAH LEBIH USD 1800/oz  !!!!!!!!!!!


            Harga emas tepat naik setiap tahun. Namum mereka yang BIJAK merebut sahaja TETAP MEMBELI, WALAUPUN HARGA EMAS DIKATAKAN MAHAL... kerana MEREKA YANG YAKIN SAHAJA YANG BELI EMAS SEKARANG. PADA MASA HADAPAN TETAP SUATU PELABURAN YANG AMAT MENGUNTUNGKAN!!!!!!!!!!!





            Suatu kelebihan orang cina tak kira dimana mereka berada adalah BERANI MENGAMBIL PELUANG DENGAN PANTAS. Lihat carta ini, walaupun harga emas naik, namum PENDUDUK NEGARA CHINA TETAP MEREBUT PELUANG MEMBELI EMAS!!!!!!


ANDA BAGAIMANA?
MASIH MENUNGGU HARGA TURUN KE atau LIHAT SAHAJA!!!!!!
nak tunggu dan lihat ape ye............................


Turun dan naik harga emas ini,
TIDAK AKAN MEMBERI APA-APA MENANFAAT PUN KEPADA ANDA...........................
JIKA ANDA TIDAK MEMPUNYAI 1 GRAM EMAS PUN...................... 


HANYA DENGAN MEMILIKI EMAS SAHAJA ANDA AKAN MERASAKAN KEHEBATAN AURA EMAS INI..




Antara kelebihan-kelebihan TERSEMBUNYI MEMILIKI dan MENYIMPAN EMAS INI adalah :


1.         Anda akan berasa amat gembira dan bertuah, bila harga emas naik kerana anda memiliki emas fizikal. Lagi banyak emas yang anda memiliki LAGILAH GEMBIRA!!! Ingatlah hari ini sebahagian daripada kita terpaksa membayar puluhan ringgit untuk mendapat kegembiraan. Contohnya Anda bayar tiket wayang, astro...... untuk ape ? untuk anda boleh menonton... kenapa nak tonton wayang atau tv ? kerana nak happykan ....SO YOU PAY FOR IT!!!!!!


2.         Pemilikian emas fizikal akan mewujukan satu perasaan anda nak beli banyak lagi emas, so apa akan anda buat... tak lain dan tak bukan anda mula berjimat cermat dalam pengurusan kewangan anda dan berbelanja... dan SIMPAN DUIT NAK BELI EMAS LAGI NGA NIZAM He....he...he... Langkah berjimat cermat ataupun pengurusan wang nyan baik dan terancang PASTI ADA SUATU KEBAIKAN PADA EKONOMI ANDA.




Oleh itu miliki emas fizikal SEKARANG!!!!!
Telefon aje atau nak jimat sms aje Mohd Nizam
013-263 5163



No comments:

Post a Comment