Thursday 27 October 2011

Kenapa Harga Emas Tak Naik ?

Siapa yang selalu memerhatikan harga emas setiap hari, pasti tertanya-tanya kenapa harga arrahnu exchange kekal rendah, tiada kenaikan tinggi berbanding sebelum raya tempoh hari..bukan saja anda, malah kami pun hampir tidak pasti puncanya, kenapa tiba2 ia bergerak sangat perlahan?


Ada banyak rumours berkata, deepavali ini harga emas naik, tetapi stkt ini dan sehingga Samy Vellu mandi minyak pun kami x nampak ada kemungkinan harga emas bakal memecut, rumours hanya tinggal rumours, tetapi yang baiknya ia tidak dalam kedudukan jatuh, harga emas tetap naik cuma skalanya sangat kecil utk yg berimpian besar mcm kami.

Apa yang kami tahu, ketika ini eropah masih didalam kebengongan, masih berhalunisasi tentang ekonomi mereka. Tiada keputusan dicapai dalam pelan2 menyelamatkan ekonomi mereka sehinggalah..

Kejayaan NATO menumpaskan Ghadafi di Libya mula membantu memulihkan ekonomi eropah. Ibarat teknik suicide bishop untuk mendapat castle dalam permainan catur, eropah pada mulanya mengepam jutaan ringgit kepada pemberontak libya dgn senjata, artileri, bom, kereta perisai sehinggalah Ghadafi tewas.

Jumlah harta Ghadafi bernilai usd200billion rata-ratanya di swiss, uk, france, us, kemudiannya bakal dinikmati kuasa asing.ini, penduduk.libya tidak.perlu berangan negara asing.ini akan serahkan semuanya secara mudah, eropah.sendiri berada didalam konflik keruntuhan ekonomi, memberi kembali harta ghadafi, ibarat melepaskan cicak gecko kembali dalam hutan.. (betul ke cicak ni mahal?)...

Barat hanya perlu menghapuskan Ghadafi sebelum membolot kekayaan, Saddam hussein yang membunuh berjuta rakyat iraq tidak dibunuh rakyatnya, kenapa Ghadafi yang disanjung hero libya mati tanpa ada sebab yang jelas, kecuali ada tangan lain yang terlibat dalam.kematian Ghadafi.

last but not least, walaupun pelabur emas sudah boleh mengukir senyuman kerana kemelesetan harga emas bakal berakhir, tp sbnrnya ia dibayar.dengan darah dan nyawa pejuang disana.

Apa-apa pun kepada sesiapa yang berminat untuk memiliki harga kekayaan sebenar.....
Sila hubungi kami di talian .....

013-263 5163
Nizam


BERSAMA MEMACUKAN EKONOMI

No comments:

Post a Comment